Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שרון גלזברג - שרון גלזברג חקלאות מחזה בחמש מערכות 213 2015 מיצב והקרנת וידיאו רב ערוצית צילום אלעד שריג ערב רב Erev Rav

שרון גלזברג - שרון ×'לז×'ר×' חקלאות מחז×" ×'חמש מערכות 213 2015 מיצ×' ו×"קרנת וי×"יאו ר×' ערוצית צילום אלע×" שרי×' ער×' ר×' Erev Rav. עבודת הווידיאו של שרון גלזברג ״מטע האפרסקים״,2016, מציגה מופע מחאה במטע אפרסקים שנסגר, ואילו עבודת המיצב האינטראקטיבי שלה מתייחסת באופן פואטי לקשר השברירי שבין אדם לאדמה. אניסה אשקר, עדינה בר און, שרון גלזברג, מאיר טאטי, שחר מרקוס, שי עיד אלוני, תנועה ציבורית בכל עיר שאליה זומו מגיע יוצאת האמנית שרון גלזברג להתארח אצל חברי הקהילות השונות ולאסוף מהם נכסי תרבות, שאותם היא הופכת לחומר הגלם שמתוכו היא טווה את אוסף המוזיאון, שהוא חי, דינאמי ונובע מהשטח. שרון גלזברג פועלת מזה כשנתיים בעין חרוד ובתקופת התערוכה יהפוך מרחב התערוכה כולו לסטודיו, לסדנת מחקר, לפורום מפגש ובימת תצוגה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

שרון גלזברג מכל זווית אפשרית: שרון גלזברג sharon glazberg #1 לירון אלרועי | liron elroey 1. שרון גלזברג פועלת מזה כשנתיים בעין חרוד ובתקופת התערוכה יהפוך מרחב התערוכה כולו לסטודיו, לסדנת מחקר, לפורום מפגש ובימת תצוגה. שרון גלזברג חלב שחור של שחר, 2008, פוחלץ חתול, גבס, אספלט שחור וויטרינת תצוגה בית שטורמן, עין חרוד. 📷 שרון גלזברג, יצור, 2011, יציקת גבס דנטלי, 15x40x12 סמ.

שרון ×'לז×'ר×' Artoday
שרון ×'לז×'ר×' Artoday from artthisweek.files.wordpress.com
כשהייתי ממש קטנה חלמתי להיות מפורסמת. הקשר של שרון לאיראן החל בשנות ה־70 ,כשמשפחתה. שרון גלזברג בגלריה רו ארט. בכל עיר שאליה זומו מגיע יוצאת האמנית שרון גלזברג להתארח אצל חברי הקהילות השונות ולאסוף מהם נכסי תרבות, שאותם היא הופכת לחומר הגלם שמתוכו היא טווה את אוסף המוזיאון, שהוא חי, דינאמי ונובע מהשטח. תערוכה יוצאת דופן תיפתח הערב (חמישי) בחלל אינפינטי בתל אביב. שני רשמים שרון גלזברג | משכן את משכן תערוכתה של שרון גלזברג במשכן לאמנות עין חרוד ראיתי יום אחרי שנסגרה רשמית, ממש ערב פירוקה. אצל וייס זה קולאז' וידאו דיגיטלי. האמנית נועה רז־מלמד תציג שלוש עבודות, בהן מלחמת הקטיף, סרט אנימציה בסטופ־מושן הקשור לאירוע מתולדות הפרדסנות בפתח־תקוה והעבודה יבלית הכוללת בין.

שרון גלזברג מכל זווית אפשרית:

📷 שרון גלזברג, יצור, 2011, יציקת גבס דנטלי, 15x40x12 סמ. שרון גלזברג פועלת מזה כשנתיים בעין חרוד ובתקופת התערוכה יהפוך מרחב התערוכה כולו לסטודיו, לסדנת מחקר, לפורום מפגש ובימת תצוגה. שני רשמים שרון גלזברג | משכן את משכן תערוכתה של שרון גלזברג במשכן לאמנות עין חרוד ראיתי יום אחרי שנסגרה רשמית, ממש ערב פירוקה. שרון גלזברג מכל זווית אפשרית: גרבוז // שרון גלזברג // רעיה ברוקנטל // הילה לולו לין פרח כפר בירעים // מורן באתר מוצגים 200 אמנים זוכי פרסים. שרון גלזברג בגלריה רו ארט. שרון גלזברג עוסקת לא אחת בעבודותיה ביחסים שבין האדם והטבע. כשהייתי ממש קטנה חלמתי להיות מפורסמת. שרון גלזברג מכל זווית אפשרית: אניסה אשקר, עדינה בר און, שרון גלזברג, מאיר טאטי, שחר מרקוס, שי עיד אלוני, תנועה ציבורית בחר את האמן או עבודת האמנות המועדפים עליך ותאם ביקור סטודיו ישירות מול האמן. עבודת הווידיאו של שרון גלזברג ״מטע האפרסקים״,2016, מציגה מופע מחאה במטע אפרסקים שנסגר, ואילו עבודת המיצב האינטראקטיבי שלה מתייחסת באופן פואטי לקשר השברירי שבין אדם לאדמה.

שרון גלזברג חלב שחור של שחר, 2008, פוחלץ חתול, גבס, אספלט שחור וויטרינת תצוגה בית שטורמן, עין חרוד. שרון גלזברג מכל זווית אפשרית: כשהייתי ממש קטנה חלמתי להיות מפורסמת. שרון גלזברג בגלריה רו ארט. נקודת הפתיחה של תערוכתה של שרון גלזברג, כך חושף הטקסט האוצרותי, היא אורי קצנשטיין, שהיה מורה שלה והציע לה להשתמש בחלומות כחומר גלם ליצירה.ניכר שלקצנשטיין היתה השפעה חזקה על גלזברג, שכן היא מימשה את הצעתו באופן ישיר למדי.

T3ltle1b71n5 M
T3ltle1b71n5 M from www.erev-rav.com
שני רשמים שרון גלזברג | משכן את משכן תערוכתה של שרון גלזברג במשכן לאמנות עין חרוד ראיתי יום אחרי שנסגרה רשמית, ממש ערב פירוקה. האמנית שרון גלזברג עדיין מאמינה בכוח של אמנות לשנות שלושה חודשים לפני ששרון גלזברג קיבלה פרס ממירי רגב, היא גזרה על עצמה שתיקה בנושא. הסעודה, על שלל המנות שהכינו האמנים, והדינמיקה שנוצרה במהלכה, תועדו בווידאו. תערוכה יוצאת דופן תיפתח הערב (חמישי) בחלל אינפינטי בתל אביב. שרון גלזברג עוסקת לא אחת בעבודותיה ביחסים שבין האדם והטבע. נולדה בישראל ב־1976 טריטוריות קסומות, 2012, מיצב, עירוב טכניקות בעבודה זו משתמשת שרון גלזברג במוטות מתכת של תמרורים, שאספה ממקומות שונים ברחבי הארץ. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות שרון גלזברג באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! שרון גלזברג מכל זווית אפשרית:

דף זה יתעד את התהליך והארועים בתערוכה‎

שתיהן בונות קולאז'ים של נופים מדבריים: שרון גלזברג חלב שחור של שחר, 2008, פוחלץ חתול, גבס, אספלט שחור וויטרינת תצוגה בית שטורמן, עין חרוד. גרבוז // שרון גלזברג // רעיה ברוקנטל // הילה לולו לין פרח כפר בירעים // מורן דף זה יתעד את התהליך והארועים בתערוכה‎ החלומות שלי השתנו עם השנים. Theartlab הוא מיזם פילנטרופי הנועד להקל על תהליך גילוי, לימוד, רכישה ואיסוף של אמנות ישראלית עכשווית. באתר מוצגים 200 אמנים זוכי פרסים. שרון גלזברג מכל זווית אפשרית: עבודת הווידיאו של שרון גלזברג ״מטע האפרסקים״,2016, מציגה מופע מחאה במטע אפרסקים שנסגר, ואילו עבודת המיצב האינטראקטיבי שלה מתייחסת באופן פואטי לקשר השברירי שבין אדם לאדמה. שרון גלזברג בגלריה רו ארט. נקודת הפתיחה של תערוכתה של שרון גלזברג, כך חושף הטקסט האוצרותי, היא אורי קצנשטיין, שהיה מורה שלה והציע לה להשתמש בחלומות כחומר גלם ליצירה.ניכר שלקצנשטיין היתה השפעה חזקה על גלזברג, שכן היא מימשה את הצעתו באופן ישיר למדי. אניסה אשקר, עדינה בר און, שרון גלזברג, מאיר טאטי, שחר מרקוס, שי עיד אלוני, תנועה ציבורית תערוכה יוצאת דופן תיפתח הערב (חמישי) בחלל אינפינטי בתל אביב.

שרון גלזברג sharon glazberg #1 לירון אלרועי | liron elroey 1. שרון גלזברג מכל זווית אפשרית: עכשיו אני שומעת את הבת שלי אומרת לי את זה על. גרבוז // שרון גלזברג // רעיה ברוקנטל // הילה לולו לין פרח כפר בירעים // מורן שרון גלזברג מכל זווית אפשרית:

תחום אמנות פלסטית סל תר×'ות
תחום אמנות פלסטית סל תר×'ות from www.saltarbut.co.il
שרון גלזברג בגלריה רו ארט. שרון גלזברג פועלת מזה כשנתיים בעין חרוד ובתקופת התערוכה יהפוך מרחב התערוכה כולו לסטודיו, לסדנת מחקר, לפורום מפגש ובימת תצוגה. עבודת הווידיאו של שרון גלזברג ״מטע האפרסקים״,2016, מציגה מופע מחאה במטע אפרסקים שנסגר, ואילו עבודת המיצב האינטראקטיבי שלה מתייחסת באופן פואטי לקשר השברירי שבין אדם לאדמה. נולדה בישראל ב־1976 טריטוריות קסומות, 2012, מיצב, עירוב טכניקות בעבודה זו משתמשת שרון גלזברג במוטות מתכת של תמרורים, שאספה ממקומות שונים ברחבי הארץ. שתיהן בונות קולאז'ים של נופים מדבריים: האמנית נועה רז־מלמד תציג שלוש עבודות, בהן מלחמת הקטיף, סרט אנימציה בסטופ־מושן הקשור לאירוע מתולדות הפרדסנות בפתח־תקוה והעבודה יבלית הכוללת בין. Theartlab הוא מיזם פילנטרופי הנועד להקל על תהליך גילוי, לימוד, רכישה ואיסוף של אמנות ישראלית עכשווית. שרון גלזברג עוסקת לא אחת בעבודותיה ביחסים שבין האדם והטבע.

שרון גלזברג בגלריה רו ארט.

נופי המדבר הופכים לחומר גלם גם בעבודותיהן של הינדה וייס ושל שרון גלזברג, תולדה של שהות ארוכה או תקופת מגורים במדבר. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות שרון גלזברג באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! לא פוסטים בפייסבוק, לא תגובות ולא לייקים. שרון גלזברג מכל זווית אפשרית: הסעודה, על שלל המנות שהכינו האמנים, והדינמיקה שנוצרה במהלכה, תועדו בווידאו. האמנית שרון גלזברג עדיין מאמינה בכוח של אמנות לשנות שלושה חודשים לפני ששרון גלזברג קיבלה פרס ממירי רגב, היא גזרה על עצמה שתיקה בנושא. Theartlab הוא מיזם פילנטרופי הנועד להקל על תהליך גילוי, לימוד, רכישה ואיסוף של אמנות ישראלית עכשווית. שרון גלזברג פועלת מזה כשנתיים בעין חרוד ובתקופת התערוכה יהפוך מרחב התערוכה כולו לסטודיו, לסדנת מחקר, לפורום מפגש ובימת תצוגה. נולדה בישראל ב־1976 טריטוריות קסומות, 2012, מיצב, עירוב טכניקות בעבודה זו משתמשת שרון גלזברג במוטות מתכת של תמרורים, שאספה ממקומות שונים ברחבי הארץ. שרון גלזברג עוסקת לא אחת בעבודותיה ביחסים שבין האדם והטבע. האמנית נועה רז־מלמד תציג שלוש עבודות, בהן מלחמת הקטיף, סרט אנימציה בסטופ־מושן הקשור לאירוע מתולדות הפרדסנות בפתח־תקוה והעבודה יבלית הכוללת בין. תערוכה יוצאת דופן תיפתח הערב (חמישי) בחלל אינפינטי בתל אביב. שתיהן בונות קולאז'ים של נופים מדבריים:

האמנית שרון גלזברג עדיין מאמינה בכוח של אמנות לשנות שלושה חודשים לפני ששרון גלזברג קיבלה פרס ממירי רגב, היא גזרה על עצמה שתיקה בנושא שרון גל. לא פוסטים בפייסבוק, לא תגובות ולא לייקים.

Post a Comment for "שרון גלזברג - שרון גלזברג חקלאות מחזה בחמש מערכות 213 2015 מיצב והקרנת וידיאו רב ערוצית צילום אלעד שריג ערב רב Erev Rav"